fbpx

העסק לא מרוויח מספיק בתקופת הקורונה

ירון ינאי > בלוג > כללי > העסק לא מרוויח מספיק בתקופת הקורונה

תגיד, גם אתה מחכה שהמצב הזה כבר יעבור והכל יחזור להיות כמו פעם?

אני שומע מבעלי עסקים רבים שלהם אני עוזר שהמנטרה שהם משננים בתקופה הזו היא:
"העיקר שאני אשרוד, אם אני מצליח לא לסגור את העסק זה ממש טוב יחסית לתקופה".

ל"תקופה" היו במהלך שנות עבודתי שמות מגוונים – שפל, תקופה קשה, הצפה של מתחרים,
ועכשיו היא נקראת קורונה!

ואני כאן לומר לך – בכל "תקופה", גם בתקופת הקורונה, יש מצבים שאנחנו יכולים להגדיל את הרווחיות
של העסקים שלנו!

הגדלת רווחיות זה רק חלק ממה שאפשר לעשות, אבל אני מדבר על הרבה יותר:
להפסיק להיות בחרדה,
להפסיק לרוץ אחרי חשבון הבנק,
להפסיק להתחנן שהבנקאי יעזור לך.

גם בתקופה הזאת, תקופת הקורונה, אתה יכול לחזור להיות המנכ"ל שמנהל עסק מצליח ועסוק בפיתוח שלו ולא לשקוע בהישרדות.

ניהול כספים

איך עושים את זה?

תראה, אם מישהו מבטיח לך שיטת קסם שבה רק תשלם לו ומיד תרוויח יותר-
זהירות! אני מציע לך להתרחק ממנו כמו מאש.
אבל אני כן מבטיח לך, שעם הכוונה מקצועית ממי שיש לו ניסיון מוכח עם עשרות בעלי עסקים כמוך,
שימוש בכלים שפיתחתי ושאיתם אני עובד גם בעסק שלי וגם עם בעלי עסקים שאותם אני מלווה,
ויישום של המלצות שאתן לך.

תוכל, תוך מספר חודשים לראות איך העסק שלך משתפר, יוצא מהמשבר ואף חוזר להרוויח.

אבל כמו שכבר ציינתי –
זה לא רק הרווחיות שתגדל ותאפשר לך להביא הביתה משכורת גבוהה יותר. יקרה הרבה יותר.
תקבל בחזרה את התחושה שאתה יכול, שהעסק שלך שווה, שהאמונה שלך בעסק הזה
היתה מוצדקת, ותוכיח לך ולכולם שהצלחת.

אם גם אתה רוצה להזניק את העסק שלך דווקא עכשיו אם גם אתה רוצה עסק יציב ורווחי
התכנית העסקית שאתה בונה לרבעון הבא או לשנה החדשה, חייבת לכלול שלושה מרכיבים:
לקוחות, מוצרים ותמחור, הם החשובים ביותר בפעילות העסקית
ומהווים את היסודות של כל תוכנית עסקית.

אם גם אתה רוצה להזניק את העסק שלך דווקא עכשיו אם גם אתה רוצה עסק יציב ורווחי
התכנית העסקית שאתה בונה לרבעון הבא או לשנה החדשה, חייבת לכלול שלושה מרכיבים:
לקוחות, מוצרים ותמחור,הם החשובים ביותר בפעילות העסקית ומהווים את היסודות של כל תוכנית עסקית.

בכתבה אליה התראיינתי ב"The Marker" נתתי טיפים לגבי 3 הצעדים
שכל עסק צריך לעשות בתקופה הזו:
1. לבנות תקציב ותזרים מזומנים בראיית "ריאלי-פסימי-אופטימי"
2. לבדוק כדאיות ורווחיות של מוצרים וקהלי יעד
3. לשמר ולשמר את מערכת היחסים מול הבנק
(לחץ כאן לקריאת הכתבה המלאה)

בנוסף, אני רוצה להזמין אותך לסדרת סרטונים בה אני מחדד עבורך את הדרך הנכונה לבנות כל אחד מהיסודות הללו באמצעות גישת "משולש הזהב", ואיך להפוך אותם לכלי עוצמתי בפעילות העסקית שלך.

לקבלת הסדרה מלא פרטיך ואשלח לך קישור למייל:

אנחנו כאן לרשותך תמיד,
שלך,
ירון ינאי
מנכ"ל ניהול כספים ופתרונות מימון
צור איתנו קשר בווצאפ או במייל חוזר
www.finance-up.co.il | לקוחות ממליצים
נ.ב.
אם אתה מכיר מנכ"לים או קולגות
שזקוקים לעזרה דווקא עכשיו בתקופה זו
העבר להם את המייל הזה –
הם (וגם אני) נודה לך.