איך אפשר לצמצם את היקף המיסים?
מכירים בעל עסק שלא היה רוצה לצמצם את היקף המיסים שהוא משלם? אני לא!
לא הרבה בעלי עסקים מודעים לכך, שבניהול כספים נכון
משתלבים יחד:
גם ניהול תזרים מזומנים והוצאות, גם בחינה שוטפת של רווחיות גם עבודה נכונה ויעילה מול הבנקים, וגם כמובן הנושא של צמצום הוצאות, ובראשם צמצום הוצאות המיסים.
צפו בסרטון הבא כדי לראות איך זה עובד:
רואה החשבון שלכם מכין דו"חות רווח והפסד, ובתוך כך הוא מבצע פעולות שמשפיעות ישירות על היקף חבות המס שלכם – גם בצד של המאזן וגם בצד של הרווח והפסד.
הנקודה היא, שהנושא הוא מורכב, ולפעמים יש טעויות, ולפעמים, <b>בחינה של הנתונים מזווית אחרת מאפשרת לחסוך הרבה מס.
איך זה עובד?
אנחנו מבצעים בדיקה של הדו"חות הכספיים, חוות דעת שניה, עין נוספת על הדו"חות של רואה החשבון.
בבדיקה כזאת שעשינו אצל לקוח לאחרונה הורדנו ב 50% את חבות המס של הלקוח!
אני משתף את זה כאן אתכם כי אני חושב שכל אחד מאיתנו מבין את החשיבות הגדולה של תשלומי המס והיה רוצה לצמצמם אותם עד כמה שאפשר על פי חוק.
איך זה מתבצע בפועל?
לפני שאתם חותמים על הדו"חות הכספיים אתם מעבירים אותם לרואה חשבון אחר (או אלי) ומבקשים את דעתו לחסכון במס.